Härliga vinterpromenader

Jag måste bara säga att det är helt fantastiskt att vara ute och promenera medans vinden nyper en i kinderna, och sen när man kommer in så är man sådär härlgt röd om kinderna och näsan :D Men på riktigt så är det hur skönt som helst att gå en rask promenad när det är ett par grader på minus och blåser nå smått.
Jag somna idag när jag skulle göra matteläxan, jag hann börja med en uppgift och fundera i kanske 2 minuter eller nåt och sen föll ja in i skön törnrosa sömn i närmare en timme xD Visste inte var jag var när jag vaknade, och mådde ganska skiit, så därför var det helt underbart att gå ut på promenad och få frisk luft, och när ja kom in var jag bara tvungen att dricka den dagliga tekoppen ( gjorde det inte i morse) En dag är inte fulländad om man inte får dricka en kopp med te! det har jag bestämt :D Men sådär annars känner jag mig lite nedstämd nu så ja lyssnar på the rasmus, hjälper bra det! nyaste skivan är bäst! NU behöver jag bara lära mej alla låttexterna utantill så :D Finns inget roligare än att sitta och plugga låttexter, mycket roligare än att plugga på läxor i alla fall ;D

Om jag ska berätta något om mig som person nu så blir det nog att jag är en börjare. Alltså ja börjar på med massor med saker för att sedan aldrig avsluta nästan något. Som exempel, har jag en tom pringlesburk som stått på mitt skrivbord för att jag tänkte göra ett pennställ av den, men ja måste skära av den på mitten först, fast det gör jag ju aldrig nån gång, sen kan ja börja läsa nån bok, men läser aldrig klart den. Och så har ja börjat skriva på flera böcker och berättelser i mitt liv som bara blivit liggande efter några sidors skrivande. Man kan ju inte heller glömma alla gånger jag lovat mig själv, nu skall jag börja motionera flera gånger i veckan och gå ner i vikt. Tror ni att det funkar? två veckor kanske och sen är man där i godisfällan igen xD Hoppas bara att ja lyckas bra sen i livet fast jag har denna börja men aldrig sluta tendens :)

dagens låt: ten black roses - The Rasmus!

Kommentarer
Postat av: Azra

Känner igen hede me att man börjar på en massa saker, men aldrig avslutar di. Har å en massa påbörja berättelser, men aldri na som ja rektit ha täjji me tid ti avslut.. hmm.. kanske vi ska la en grupp, AB = Anonyma Börjare? :P

2009-03-09 @ 21:16:27
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0