helgen är slut nu :P

Sitter här på mitt rum och avnjuter en tupla, som ja fick av min kära mormor :)
Jag måste bara säga att det finns inget bättre än choklad, nåja kanske kärlek då, men choklad är nog heligt :D jag börjar förrästen snart tro att jag är beroende av det :P hur som helst så sitter jag här å äter ;D och så lyssnar ja på simple plan, ett av dom bästa banden ever :D
Jag har faktiskt tyckt om det bandet i flera år, när ja tänker efter så är de flesta band som ja tycker om just nu, sådana som ja tyckt om länge, men såna typer som markoolio och ateens existerar inte längre xD

så hur ska ja summera helgen nudå? var med min älskling och vi kollade på let's dance ( min favorit är i final ) :D och så ha vi varit på middag, kollat på star wars och kanske 10 avsnitt ur säsong ett med "en ängels tålamod". Är det någon som minns den serien från 2001? sjuukt bra, men ja fattar liksom inte hur ja kunde tycka om den år 2001, ja gick som typ i lågstadiet då och kan omöjligt ha fattat alla snuskskämt å allt sånt xD Men nu, när man fattar allt sån är det en helt underbart bra serie, rekomenderar starkt till alla som vill skratta :D
Idag har jag gjort läxor och spelat guitar hero :D Jag har lyckats klara 3 hela låtar på medium på 100 % , om ja ska va ärlig klara ja int nå mer än 1 låt på easy på 100 %, så ja e ganska stolt, nu återstår bara att öva och öva så att ja slutligen kan börja spela på hard :D


dagens låt: Your love is a lie - Simple Plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0