I wanna leave something here

Det börjar bli ett tag sen jag skrev sist xD har ingen aning om varför jag inte har skrivit tidigare, har väl helt enkelt inte haft någon inspiration till det. Men nu har jag funderat en hel del på saker att ta upp här.
Först och främst har det slagit mig vilket otroligt bra liv jag har, jag får gå i skola, får mat 2 ggr om dagen, får ha pengar och kläder och allt sånt. Idag när jag och pappa stod och hade problem med vilken äppelsort vi skulle välja slog det mej, stackars alla hungrande barn och vuxna där ute, som får va glada om de har en äppelsort, ofta har de sin mat i väldigt dåligt skick, Men jag som enskild människa kan inte göra så mycket, men om ja nån gång blir rik så ska ja ge lite av min förmögenhet till svältande i någon del av världen. Ja tycker att andra människor borde göra det oxå, man blir lycklig av att ge :D
Men nu skall ja inte skriva mer om sådana där lessamma saker, något kuligare skulle vara på sin plats :D idag höll ja på att bryta ena foten av mej när ja skulle gå i nerförsbacke med mina klackaskor, ja liksom trampade i nån slags grop, å sen hade ja ont i foten resten av vägen hem i bussen, alltså ja va på väg till bussen när detta hände :D Hoppas att de va nån som såg mig och skrattade åt mig så att jag nu förgyllde nåns vardag med min klumpighet och onda fot XD Men nu mår min fot bra igen :D inte för att nån bryr sig men i alla fall ;D
Och förrästen skulle ja kolla på high school musical 3 idag, och gissa va ja gjorde för fel då? joo filmen va uppdelad i två delar så ja vald den del som va högst upp då först, tyckte kanske att den börja lite konstigt, men ja brydde mig inte så mycket om det, men sen när filmen va slut efter typ 50 min, förstod jag att jag hade börjat kolla på sista delen istället för första :D alltså hallåå hur klantig kan man va?? :D men ja kolla på första delen sist då, och det var nog en bra film :D

Idag var jag till simhallen och då såg ja en bebis med de underbaraste ögon som ja nånsin har sett på en bebis, så härligt blå och dendär söta blicken när hon kolla på mej :D bebisar är sööta :)

dagens låt: See me through - Rascal Flatts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0