Knasigt

japp, många filofiska tankar dyker upp i mitt huvud, och det på ett av de mest osannolikaste ställena. Nämligen toaletten :D men egentligen tror jag att många av världens briljanta ideer har uppkommit just här. Jag menar, vad ska man annars göra medan man väntar på att bli klar om inte att fundera. Eller så kan man ju alltid ta med sin Laptop in på toa om man nu så känner för det. Men kanske det känns lite absurt att göra så, vad vet jag, men ändå finns det säkert de som gör det. :D
Man har nu i alla fall lugn och ro där.
Nu för att snabbt byta samtalsämne så skall jag berätta att jag spelat på mycket guitar hero så att ja har ont i mina fingrar, hur många därute har lyckats med det? Det måste bara vara världens roligaste spel, och i morron ska jag fortsätta spela, har börjat spela på medium nu. Hoppas att en dag bli expert, men det är vääldigt låångt in i framtiden, måste ju öva på medium först ;)

Joo förrästen så skall ni kolla in min bokblogg om ni vill ha boktips, http://lenitasbokstund.blogg.se
Kanske lite invecklat namn men det ja hade tänkt mej gick inte, så jag var tvungen att ändra xD typiskt min tur.
HUr som helst, så har ja inte hunnit så långt på bokbloggen ännu, har bara skrivit om en bok, men håll utkik, för med jämna mellanrum skriver jag om nån bok jag läst antingen nu eller förr. :D men jag tror nu förrästen inte heller att alla där ute är bokmalar :D

Men nu är det dags för mej att kila vidare ett slag, bye

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0