Motsträvig dag :P

Alltså idag gick nog saker emot mej xD först märkte jag att jag hade glömt min mobiltelefon hemma å sen fick jag ont i huvudet av skolan, å sen efter skolan skulle jag gå in till näsby för att fixa pass, å då när man kommer fram till polisen så har dom ju såklart stängt. Det blåste och var kallt och jag blev kall och blöd om fötterna och håret blåste åt alla håll, blää..
Och jag skulle åka hem med mamma, men det fanns som inget sätt att få kontakt med henne å fråg när hon slutade, det finns 2 dörrar in till hennes jobb och båda var låsta, vilken tur man har xD så då strövade jag runt i centrum och visste inte riktigt vad jag skulle ta mej till, men då fick ja syn på Min älskling som satt i en bil, och då stannade dom och så fick ja låna en telefon och allt blev bra igen :D

Förrästen har jag bestämt att denna vecka på bloggen kommer att bli knasveckan, alltså med andra ord kommer jag bara att flumma runt med massa nonsens för att riktigt skriva av mej, jag funderar redan på olika grejjer att skriva, men ja har bestämt att ännu idag skall det vara normal dag :D


Så nu skall jag göra annat. bye :)

Dagens låt: fools Garden- Yellow lemontree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0