Nununu!!! :D

Idag har vi äntligen fått guitar hero :D Tur att syrran har matteprov i morron så ja får spela extra mycket idag, ja slutade extra tidigt från skolan idag och satt och gjorde alla läxor, så att ja skulle få spela så myckets om möjligt :D
Finns inget roligare än att spela guitar hero, spela sims kanske, men jaa :D

Idag har konstiga funderingar snurrat på i min hjärna tex. kan man heta Ann-katrin Plommon?? :D
JAg tycker att det låter som ett kul namn, kanske man borde byta :D

så mycket mer konstiga tankar har väl inte färdats i min hjärna idag, inte som ja kan komma på nu i alla fall :D Men om ja kommer på nå mer så ska ja skriva det här :D

Kommentarer
Postat av: cecilia

va snäll du je!! själviska jävel :( fusk att jag ahdd matteprov dagen baket!!

2009-03-09 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0