Pust

Pust pust, idag har jag skidat, hela 4 km :D jätte stolt, men synd att ja hade så ont i axlarna och armarna av nån konstig anledning, så ja kunde inte ta ut mej ordentligt :/ Och vintersnön försvinner väl snart å då kan man int skida nå mer :P
Nåja, får hoppas på en snöig vinter då nästa vinter xD Då kan jag skida mer :D

Jaha men vad har jag för intressant att berätta nudå? Jo jag har börjat använda balsam igen, och håret blir så sjukt mjukt igen efter det så att det är helt konstigt. Man bara står och drar handen genom håret 100 ggr efter att man sköljt ur balsamet ur håret xD Det är så leent :D
Inte för att min balsamanvändning är så intressant för er som läser, så var jag ändå tvungen att skriva om det :D
Men nu skall jag byta till ett ämne som jag tror ni kommer tycka är mer intressant nämligen, sjuka tankar som dök upp i mitt huvud medans jag skidade ensam i spåret idag:
- Vad skulle jag göra om en björn kom och attackerade mig nu medans jag skidar? sticka staven i ögat på den? Men då blir den ju bara ännu argare och börjar springa minst 130 efter mej, och man kan faktist inte skida så hårt, vilket betyder att ja definitivt kommer att bli björnmat, eller blåbär kanske det heter?

Haha fattar ni nu hur knäpp jag är? ja kommer inte på nåt mer sjukt jag tänkt idag, men vi får se :D





Dagens låt: I don't believe you - P!NK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0