Slask och fnask

Jag var bara tvungen att hitta på något som rimmade, därför blev rubriken lite knäpp :D
Alltså jag har allvarligt fundrat på att börja skriva nån slags bok, eller egentligen har jag väl redan börjat, men ja tänkt börja med nån ny. Fast jag vet inte hur man skall gå tillväga, ska man skriva allt på dator och sen skicka till nåt förlag eller ska man printa ut allt man skrivit och skicka manuset den vägen? Den som vet hur det går till kan gärna skriva och berätta för mej :D
Idag hade jag förhör på objektet i finskan, det gick inte så bra tror jag, men får väl vänta tills ja får ut det, ifall jag nu skulle råkat få en 9:a xD men tveksamt, var så osäker på många av meningarna :P
Man slipper aldrig undan förhören på finska, imorron har vi ett till, visserligen inget långt, men i alla fall har man förhör, Fast det bästa med mycket förhör är att man vänjer sig :D

Alltså jag hatar snöslask, det är äckligt att trampa i det, och sen när alla bilar kör förbi en så blir man helt nersprutad och äcklig, och våt om fötterna :/ Önskar att all snö smälter nu så att ja får börja använda mina älskade klackaskor igen :D Hoppas ja hinner köp nå mer innan sommaren börjar å, bäst skulle vara att hitta något par på rea :D det är det roligaste som finns, att hitta skor på rea :D
Jag kom just att tänka på att jag har sagt att många saker är roligast i hela världen, jag byter typ åsikt varje dag, typ som Petra Mede i melodifestivalen,:D

Dagens låt: Waking up in vegas - Katy Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0