Sportlovet slut

Jepp, det goda är slut nu, men ja menar nån gång måste väl karamellen ta slut, om ni fattar va ja menar :D
Klar att de skulle vara kul med några flera lediga dagar, men nu måste man väl acceptera att skolan börjar i morron, skall nu i alla fall bli kul med ny period, och bara 2 språk denna period ( fast ett av dom tentar jag ju) men just, ja har ju modde oxå, men nåja det är ju inte direkt nåt svårt språk om man säger så :D hehe :D

Jag har inte skrivit på en vecka, för att jag ha varit lat :D och upptagen med att göra ingenting :D När jag var hos min älskling Hann ja spela en del sims, men vi gjorde nog annat oxå, och så har hela familjen - andreas + Peter varit ute på skidäventyr. Det var jätte kul, vi skidade ute på isen, fram till en ö och där gjorde vi upp en eld, grillade korv, drack saft och kaffe + mina kanelbullar som han bli stelfrusna för att det blåste så hårt xD Men ja längtar till nästa gång familjen gör en skidutflykt, för de e så kul :)
Och så har ja haft tid att baka både kanelbullar och en Bananpaj :D
Vill till vasa och shoppa :D

Men nu skall jag göra annat,

Ps. Jag å syrran är ett superbra singstarteam :D

Ps2. Dagens låt: Leona Lewis - Bleeding love

Kommentarer
Postat av: Serena

Han låtin e bra :)

2009-03-06 @ 22:17:45
URL: http://serenafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0