Twilight feber!

Alltså, alla verkar ju ha twilight feber :O vart man än går så hör man nån prata om filmen, och vissa sitter och ritar scener ur filmen, andra läser helt frenetiskt böckerna och vissa kollar filmer 30 ggr.  minst. Alltså det måste vara en väldigt speciell film, eftersom den får så många att bli galna, beroende, eller vad man nu skall säga. Jag har sett filmen, den va skiitbra, men jag är inte beroende xD Men jag ser int ner på er som är beroende av denna film, klart att dendär edward va snygg och så, men jag laddar int upp 1000 bilder på honom på berusad och kallar honom för min älskling XD
 Det är nästan lite vansinnigt, men åter igen, ta inte åt er ni som kanske gör dethär, jag menar inget illa mot er. Jag menar bara att jag inte fattar varför? :P Det är ju inte direkt enda bra filmen man kommer se, ja har sett många bra filmer hittills, och snart ska ja se seven pounds med will smith, vilken ja tror kommer att va skiitbra :D

äh, nu skall jag göra nåt annat :D


ps. se twiligt, men bli inte beroende ;)

Kommentarer
Postat av: --

Twilight är bra, men de flesta blir beroende, som du skrev. Likadant med HSM-filmerna :O xD

2009-03-15 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0