a little time is all I'm asking for..

Och rubriken är en del av en låttext ( see me through - Rascal Flatts ) rekomenderar verkligen att ni lyssnar på den, för den e sååå bra :)
Jahapp nu har man sommarlov, vad skall man hitta på denhär sommaren då? Jag vet i alla fall att jag skall försöka simma lite mer i sjön, förra året blev det väl ca 3 gånger jag var ner till stranden och badade, så jag har bestämt mig för att det skall bli mer i år :D Men ja slår vad om att vattnet kommer att vara iskallt hela sommaren och att ja säkert kommer trampa på nåt äckligt eller vasst som ligger på sjöbottnen, eller fastna med benen i massa sjögräs :D En annan sak som jag skall försöka med är att bli brun, nog för att jag försökte det förra året oxå, vilket resulterade i att min pojkvän som var mest inomhus faktiskt blev brunare än mej XD vad gör jag för fel egentligen? eller kanske är det så att jag har nån konstig hudtyp som inte kan bli brun XD När jag tänker på det så låter det faktiskt ganska vettigt, eftersom jag går omkring och ser ut som ett vitt lakan större delen av året. :D
Men nu skall jag gå ut en sväng och sätta mig på en stol och njuta av sommarlovet och solen. Och sen ikväll fagerööö :D jeeiijj, längtar till disco :D
Bye bye have fun, doingt what you do ;)

Ariel, som jag har ritat, vilket förrästen är ett bevis på att jag inte är så bra på att rita människor eller människoliknande figurer xD

Dagens låt : Stay the night - Alcazar

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag tkr iaf att Ariel e bra ritad :] Mina människor ser ut som.. missfoster o_O' Keep up the good work :D

2009-05-31 @ 13:20:38
URL: http://madmann.blogg.se/
Postat av: api

handen??? O_o

2009-06-01 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0