Cykeltur i motvind

Idag är det morsdag, vi har firat både mamma, farmor och mormor. Jag har ätit mycket tårta och kakor, känner mej uppsvullen och tjock nu :O Men släktingarna tvingar en alltid att ta mer och man vill inte säga nej. eftersom man inte vill göra någon ledsen eller verka oförskämd xD Men jag antar att det är så i verkliga livet, att alla blir fullproppade med onyttigheter av sina släktingar :D Jag kan knappast vara enda!! ;D
Så vad mer kan jag säga om idag, inte mycket, har cyklat idag, med mamma, ner till farmor och farfar.. Det var roligare på hemvägen när vi hade medvind :D För det är enormt tungt att cykla i väldigt hård motvind xD Fast alla som cyklar vet väl det.. :P Hmm.. har jag något mer att säga?
Joo, imorgon skall jag hålla en presentation om dödsstraff på religion i skolan. Jag vet inte hur de kommer gå, men de kommer i alla fall bli ganska mycket läsande från papper xD men läraren sa att det va okej, så länge som man inte hade kopierat in hela arbetet utan punkter i en powerpoint presentation xD Inga problem för min och min kompis del, vi har en riktigt bra presentation med korta punkter och äckliga bilder av avrättningsmedel, om det nu heter så då :D
Nu känner jag mig väldigt trött, skulle bara vela lägg mej ner på sängen och sova,
kanske man borde göra det, hehe jag vet inte xD
men jag vet i alla fall att jag skall avsluta dethär inlägget nu..
BYE ;)

Dagens låt : bleeding love - Leona lewis
( mest bara för att jag nynnat refrängen hela dagen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0