gomorron, gomiddag, gokväll, gonatt?

Snart måste man logga ut från internet, stänga av datorn och fortsätta plugga. Blää ja vill inte xD Jag har pluggat ganska mycket idag, men det känns ändå som att jag inte har lärt mej nåt, så därför måste jag fortsätta att plugga lite till. Men sen borde man ju få vara ledig men nää, i helgen måste jag plugga på psykologiprov, och två engelska prov oxå :O Hur skall jag orka, det känns redan nu som att ja har nått min gräns, ja känner mej helt slutkörd, ja blir helt galen och deprimerad av att föreställa mej att sitta inne hela helgen och plugga. Jag har ingen ork eller lust att ta i en läxbok just nu, men ändå tvingar jag mig själv till det. Tur att man har disiplin på sig själv och tvingar sig själv att fortsätta orka ända till slutet. Men just nu känns det som att vara inne i en tunnel utan slut. Jag skulle verkligen behöva uppleva något eller någon som skulle kunna göra mig på gott humör..
Men nu måste jag skriva lite gladare så att det inte blir ett sånt deprimerande inlägg.. Jag vet det av egen erfarenhet, att det inte är kul att läsa ett blogginlägg som är depprimerande XD Okej, bara 6 dagar kvar i skolan nudå och en skolavslutning, och om studenten går bra så är det jag som sitter där i en vit mössa nästa år. Tiden har gått så himla snabbt så ja hinner inte med, va händer egentligen? Jag började just i första klassen i gymnasiet och nu skall man skriva studenten i höst :O Den som vet vart tiden tar vägen kan ju meddela mej?!? :D

Dags att ladda upp en bild, dagens bild :

söt hund :)

dagens låt : Next contestant - Nickelback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0