Happy happy day :D

Idag har det varit en bra dag. Provutgivning och resultatet var slående, jag blev förvånad över mig själv. Det blev mycket bättre resultat än vad jag hade väntat mej :D Och jag är bara nöjd :) Vad har jag gjort mer då? Ja minns att jag och min syster pratade om något roligt vid frukosbordet, men ja minns tyvärr inte vad det handlade om, men jag är ganska säker på att det var om katter. Jaa nu minns jag, Zakke hade en ilsken blick och då utbrast jag " min katt försöker döda mig" eller något sådant i alla fall :D
När jag hade kommit hem från skolan, begav jag mig iväg till affären och köpte en grandiosa köttfärspaj, den var jätte god så jag rekommenderar verkligen att ni oxå provar att äta en :D I alla fall efter att jag ätit den kollade jag på "en prinsessas dagbok 2" jag har sett de ganska många gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra :D Jag är en sådan person som kan kolla på samma film hur många gånger som helst, bara det är en bra film :D fast ja kan hela handlingen utantill vill jag gärna kolla på filmen i alla fall, alltså jag syftade inte på den ovannämnda filmen, utan filmer i allmänhet! :)
Men jag har inte bara varit lat idag förrästen, jag har städat och torkat damm i mitt rum oxå + att jag dammsög hela huset ( eftersom vi har ett tvåvåningshus tyckte jag att ja va ganska duktig) :D
Dagen avslutades med en cykeltur på ca 10 km och efter det en ljuvlig dusch i hett vatten och såklart var jag tvungen att kolla på talang oxå, helt fantastiskt programm med många bra talanger och man fick skratta som en galning i sista nummret. Årets talangprogrammledare tycker jag är väldigt bra :D dom passar utmärkt i rollen, de tilltalar både den äldre och den yngre generationen!

En fontän i Bremen :D

Men nu skall jag slå in några presenter och sedan kanske göra några quiz på facebook, och efter det skall jag sova!
Men ja skriver antagligen ett till inlägg i morron efter skolavslutningen!! :)

Dagens låt: feel the rain on your skin - Natasha Bedingfield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0