"Hit me with your best shot"

Livet leker och allt är bra :D gott humör är man på oxå :D
Psykologi var kul i skolan idag, vi pratade och diskuterade om allt möjligt en av sakerna vi tog upp var "blottare". Vår lärare berättade en kul historia om det, men ja tänker inte återge den här, men ni fattar ju säkert vad det handlar om. Hur kan man vara blottare, hur kan man känna nån njutning i att skrämma folk genom att visa sig naken? Jag förstår inte det, men å andra sidan finns det mycket sjuka saker som folk gör och som jag inte fattar. Säkert tycker väl folk att jag gör sjuka saker som de int fattar varför jag gör, men jag kan i alla fall försäkra er om att jag varken är blottare eller pedofil !! ;D
Jag är bara en helt vanlig knasig typ med skumma funderingar, som jag gärna delar med andra :D
Jag hatar när folk rättar mig och jag vill att folk skall vara nöjda med mej. Jag vill vara alla till lags och hatar konflikter, försöker dra mig undan så långt som möjligt när det gäller bråk, de enda ja tycker om att bråka med är syskonen ;P

nu har jag lyckats ta en bild av mitt hår utan huva :


men nu skall jag gå och kolla på greys anatomy :D

dagens låt : No air - Chris brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0