I do not want to..

Dags för ännu ett av mina briljanta blogginlägg, eller briljant kanske inte är rätt ord, men jag säger det i alla fall. Idag är en sådan dag då man njuter av livet, eftersom det är så varmt :D eller just nu är det väl inte varmt, men tidigare idag var det varmt och jag hann springa fram och tillbaka till mitt rum och byta kläder flera gånger. Jag var liksom inte säker på vad jag skulle ha på mej när jag satt där ute i solen och pluggade xD men till sist lyckades jag hitta en passande klädsel. Men det var absolut inget man skulle kunna ha på sig på stan bland mycket folk, så man kan ju säga att det är en himla tur att man bor på lansbygden ;D fast det är ändå så tätbefolkat att man inte kan sola naken där ute :D Så det är ganska omöjligt att bli brun på hela kroppen. För att bli det borde man bo på en öde e några veckor, där man kan va sig själv och ligga å sola utan kläder och inte behöva bry sig om att nån skall glo på en. Här är det ju så att folk glor på en fast man har kläder xD Så vad ska man ha på sig för att folk inte skall glo då? Den som vet det kan ju berätta det för mig.. :D
Idag tyckte jag att jag skulle göra familjen en tjänst och tvätta våra ute plaststolar, men usch vad jag blev irriterad när jag stod och gnuggade med rengöringsmedel på fläckar som inte gick bort, de blev inte ens mindre synliga. Det mest roliga va väl att ja inte ens har nån aning om vad domdär fläckarna var för nåt XD men jag har ju försökt tvätta bort dem i alla fall, så stolarna kan väl antas vara så rena som möjligt nudå :D
En sak som jag har märkt i mina blogginlägg är att smileys ofta fungerar som punkter i en mening xD fast det är väl egentligen självklart :D

Här kommer veckans lista :

veckans bästa godis : Twix
veckans skönaste låt : see me through - Rascal flatts

veckans coolaste band : Takida

veckans snyggaste färg : Grön
veckans behändigaste klädesplagg: Kjol
veckans klumpigaste skada: inre blödning i tårna på vänster fot, efter att ha slagit foten i dörren xP
veckans kalla dryck : Mjölk
veckans tråkigaste hobby : provläsning

och så måste det ju förstås vara en bild med i inlägget :

min gulliga katt som sitter i den gröna djungeln ;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin blogg! :)

läs gärna min med ;p

2009-05-25 @ 21:20:07
URL: http://rontso.devote.se
Postat av: Ronja

ojdå, sorry ;s

skickade från fel länk, råkade skicka från min tävlingsblogg men kolla in min riktiga blogg :)



www.myyseelf.deote.se !

2009-05-25 @ 21:21:24
URL: http://myyseelf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0