I would do anything for you

Hej på er folket :D
Nu är det måndagskväll och snart är det dags att lägga sig. Jag är lite besviken på mej själv, eftersom jag inte har läst nåt på religionsprovet idag, vilket jag hade tänkt göra idag xD Men kvällen är ju inte riktigt slut ännu, så jag måste väl offra lite av min kvällstid till att plugga. Men jag har ju imorron på mej oxå ( som tur är ). Men vad har jag gjort idag då? :D
Jag är säker på att ni säkert vill veta, haha, nejmen, ja har suttit och degat framför tvn, varit ute på promenad, sjungit och lyssnat på musik :D Min favorit låt just nu är how you remind med Nickelback, jag vet att det är en ganska gammal låt, men jag älskar den så himla mycket :O
 Bara åtta dagar kvar i skolan nu, och 5 av dem är det prov, så resten av skolåret kommer att gå med raserfart. Och innan vi vet ordet av det, kommer vi vara treorna i gymnasiet och sitta i salen och skriva studenten, jag känner mej nerös redan xD Men jag har i alla fall bestämt mej för att skriva Historia, Finska och Engelska på hösten :) Och sen får vi se vad ja skriver på våren då, jag tvekar på om jag skall skriva kemi eller inte, studentprovet är ju jättesvårt xD vi har sett flera exempel av provet och det har sett lika svårt ut alla gånger..
Men dags att byta ämne, och nästa ämne är musik :D samt sång :D Jag rekomenderar verkligen att sjunga om ni är på dåligt humör, det hjälper alltid mej om jag är arg eller ledsen eller irriterad, vilket negativt humör jag än är på så blir jag alltid glad som ett barn med såpbubblor när ja sjunger :) Om det låter bra eller inte kan ja inte svara på xD. Men alla kan sjunga, vissa mindre bra, haha :D

dagens slumpmässiga sökord är : Pirat, och här är bilden :

Ganska häftig bild tycker jag :D
Jag funderar förrästen på att i fortsättningen lägga in bilder på kändisar, men inget är säkert ännu :D.

Men nu skall jag och min sjungande samt gäspande mun avsluta detta inlägg xD

Dagens låt : when I'm gone - Simple Plan

Kommentarer
Postat av: cecce

he star: jag känner mej nerös redan xD

2009-06-11 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0