Just dance

Hjälp, allt mitt långa hår e borta :O en hel skyffel med hår klipptes av mitt huvud. Nu har ja så kort hår
att det känns konstigt :O Ja ser till och med konstig ut, och det värsta av allt är att det knappt syns att ja ha färgat håret :O hos frissan såg ju allt så bra ut, men nu är det inte lika bra längre xD får väl färga om håret här hemma nån gång då, nån helt annan färg. Jag är lite i valet å kvalet vilken färg jag borde ha, orginala hårfärgen är ju blond, sen färgade ja de lite lilaaktigt ( det skulle vara rött) sen blev det brunt när färgen började försvinna ur håret, och efter det har jag förälskat mig i färgen rött. Men nu tycker jag att ja borde färga en annan färg, nåt mer uppseendeveckande? eller inte? Nån som har nån aning om vilken färg jag borde ha på håret kan ju säga till :D Samt vilken frisyr jag borde ha.. Ska ladda upp en gammal bild på mej här nu,

såhär såg jag ut 01.02.2006 :O

och imorgon skall jag ladda upp en bild på hur kort hår jag har just nu xD Har
inte tagit någon, och just nu ser jag väldigt trött ut efter en jobbig skoldag:P

Nää ja e trött nu, kanske dags att sova..
men ja skriver mer i min underbara blogg imorron ;)

dagens låt : Piece of me - Britney Spears

Kommentarer
Postat av: Peter

Sudda sudda sudda bort din sura min? :D

2009-05-07 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0