Like a star

Idag har jag varit till simhallen :D det tog väl ca ½ timme som vanligt att simma en kilometer. Det var inte riktigt så mycket folk, bara jag mamma å två pojkar som simmade i ena halvan av bassängen så det gick faktiskt ganska undan :D Efter att jag simmat mina varv satt jag i bubbepoolen och slappnade av, det känns faktiskt skönt att sitta där och bara glömma allt stressigt i livet.. :) Om ja blir rik skall jag skaffa en egen bubbelpool där ja skall sitta ett par timmar varje vecka :D och bara tänka på mej själv!!
Jag har förrästen fått sommarjobb, jippiii, kommer att tjäna pengar i sommar :D Synd bara att alla dom pengarna kommer att gå till körkortet :/ men ja måst ha mamma å pappa att betal en del oxå, så ja inte måste slösa upp alla pengar jag tjänar i sommar :P Ja kanske ska säg var jag fått sommarjobb då, jo nämligen på vocana internatet som dom brukar ha som sommarhotell när det är sommar, och då skall jag hjälpa till att ta hand om gäster, ta betalt av dem, tvätta, städa och sånt, inget vidare tungt arbete kanske, men desto mer kul att få träffa nytt folk :D ser verkligen fram emot dedär jobbet :) ska bli kul att inte vara sysslolös hela sommaren, för det var ganska trist förra sommaren när ja inte hade nåt jobb då xD
Men först har jag 3 veckors ledigt innan ja börjar jobba :D


bild tagen från fönstre i våran hytt, när vi va på kryssningen den 1:a maj :D

Dagens låt : Bed of roses - Bon Jovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0