Quality of the see

Jag har märkt en stigande trend att döpa blogginlägg till något engelskt, jag vet inte om det är en stigande trend bland er andra, men för mej är det ;D Hehe, yes idag hade jag sista provet, såå sköönt. Nu är det inga mer prov förrän i höst! Jag slutade idag efter att jag hade skrivit provet klart, vilket betyder att jag åkte hem klockan kvart över tio. Och när jag sen kom hem gjorde jag inte så mycket. Har kollat på family Guy avsnitten idag och jag måste säga att de är väldigt random och ibland lite för sjuka för min smak, men man lär ju sig engelska i alla fall. :D Vilket är bra med tanke på studenten i höst, då jag skall skriva engelska, så denna sommar ska jag se på mycket engelska programm utan svensk text, och så ska jag läsa en del engelska böcker :D Skulle behöva göra samma sak med finskan, men jag är inte så bra på det så jag skulle nog aldrig orka läsa en hel bok xD Kanske en barnbok med mycket bilder ;)
Bara två dagar kvar i skolan, och ingen av dem innebär någon egentlig skoltid, imorgon har vi kursval och fotbollsmatch + picknick, och på fredag har vi provutgivning, å vi får sluta efter den, vilket betyder att man får sluta runt 11 tiden :D Och då sen på lördag den efterlängtade skolavslutningen då man äntligen kan pusta ut. Fagerö på kvällen oxå :D Takida :)<3

Det enda jag har gjort nu dehär dagarna då jag inte skrivit några inlägg är att plugga mig aldeles slut, men ja hoppas att det ger resultat sen på provutgivningen då oxå :)
Om inte blir jag arg xD eller kanske inte så farligt, jag har inte bestämt mej ännu :D


En sånhär skulle jag vela ha! :D Den som vet var en sån finns kan kontakta mej :D

"you don't know what you've got until you lose it"  rad ur dagens låt:
hurtful- Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0