This is the night

Jahapp, då var helgen över. Så vad har man åstadkommit denhär helgen då? Jag har spenderat helgen med min Peter :) och vi har tvättat och vaxat hans bil :D kollat på talang, robinson och eurovisionen.
Vad skall man säga om eurovisionen då? Helt klart väldigt många bra låtar, faktiskt minns jag inte något år när det skulle ha varit med lika många bra låtar som i år. Mina personliga favoriter : Norge, Island, Malta, Tyskland, Azerbadsjan ( kan inte stava det) Ukraina och Turkiet, det fanns nog många fler som ja tyckte om, men det räcker med att räkna upp några tycker jag ;) Jag tycker förrästen att Finlands låt inte förjtänade att komma sist :O den var ju bra tyckt jag, :P men motståndet var väl för hårt. Och om det nya röstningssystemet var bättre eller inte kan diskuteras :P

Ja man kan ju inte bara klaga heller, hela eurovisions showen var ju helt fantastiskt :) NU är det bara 10 dagar kvar i skolan, jag längtar till sommarlovet, sommarjobbet framför allt :D och att simma i havet :D Känner på mej att detta blir en bra sommar :D

Här är dagens slumpmässigt utvalda bild från internet:

dagens slumpmässiga ord var gräs ( mina tankar dras förstås till sommaren, därav sökordet )


Mer än såhär har jag inte att säga idag, men ni skall få dagens låt oxå :D

Reason to cry - Takida

Kommentarer
Postat av: cecce

tå känd du åp de fäil he je skit väder alltså ingen bra sommar!! :(

2009-06-11 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0