Beröm till Britney Spears!




Jag måste bara säga att Britney Spears är en grymt duktig artist och hon har så bra danslåtar.
Alltid då jag blir på danshumör så sätter jag igång någon av hennes låtar och sen står jag och dansar till ja inte orkar längre ;)
Orka bry sig om att hon har knarkat haft psykbrott o.s.v. det gör väl inte henne till nån sämre artist? Det är ju faktiskt många kändisar som åker in och ut på rehab, men vem skulle inte göra det när de blir förföljda av galna fans och lite allt möjligt. xD
Många kanske tycker att hennes musikvideor är snuskiga så att säga, men det tycker inte jag. Har man en snygg kropp måste man väl få visa upp den ;) Det är i alla fall vad jag tycker, och faktiskt finns det nog riktigt många kvinnliga kändisar som visar upp ganska stora delar av sig själv i musikvideorna, men vad gör det? Så länge låten är bra så spelar de ju ingen roll vilka kläder de har eller inte har på sig i musikvideorna!

Har ni hört nyaste låten med Britney Spears då? 3 heter den och jag tycker att den är jätte bra :D
Här är en länk, så kan ni lyssna på den : http://www.britneyspears.com/2009/10/official-3-music-video.php

Men nu skall jag gå och drick en kopp med choco cappucino och läsa på tyskaprov ;D

Ha de gött alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0