Bjällerklang Bjällerklang :D

Här sitter jag med julkänsla och känner mej allmänt mysig, lyssnar nämligen på bjällerklang-låten :D Fråga inte varför jag gör det, för det vet ja inte, hade helt enkelt lust att lyssna på den :D
Måste säga att jag längtar till julen nu, man blir så julsjuk när man går in i affärerna där de har plockat fram julsakerna och överallt ser man julklappstips och sådant. Jag var en sväng in till stan med Peter i lördags och överallt såg man föräldrar som sprang omkring med leksakslådor, aldrig för tidigt att handla julklappar ;) Populäraste julklappen i år verkar vara GuitarHero rockband eller va de nu heter, men ni vet detdär med alla instrumenten :D
Själv önskar jag mig inte så mycket i julklapp, kanske bensinpengar och någon cd-skiva att spela i bilen ;D

Förrästen så finns de ganska mycket jullåtar på spotify, jag sitter och söker på olika låtar och det finns en hel del, men de e bara synd att ja inte kommer ihåg vad alla låtar heter xd Nåja finns ju google ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0