Bläääää

Varför festar man egentligen? Det enda man får ut av det är att man mår skit dagen efter, vilket jag gör nu. Man borde inte festa, man borde egentligen sitta hemma och ta de lugnt. Men såklart är det roligare att vara ute och vara vild, för när jag festar så försvinner den annars så blyga Lenita till planeten mars. När jag dricker förvandlas jag till den glada, sociala och orädda Lenita, det är nästan så att ja får en smula bättre självförtroende när jag dricker alkohol. Så varför skulle man inte tycka om att festa? Det är svårt när man balanserar på en våg, där man kan välja att må bra eller att vara partydrottning. Hur skall man veta vad man skall välja?
Allt ja kan säga är att jag trots mycket om och men hade en bra gårkväll/natt, kanske slutade den lite tidigt, men de gör inte så mycket. Nu sitter jag här med en grön stämpel på handen, ett minne som sviker och ett huvud som värker, men vad gör det? Jag hade ju i alla fall trevligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0