Deprimerande musik..

Just det, ja sitter här och lyssnar på deprimerande musik och känner mej värdelös. Har inget att göra och har inga planer på att göra nånting heller, ingen som har tid att va me mej så, vad ska man göra då?
Worst minichristmas ever.. Och det värsta av allt, ja har ingen julkänsla :/ Funderar på om jag nånsin kommer att hitta nån, har liksom inget att glädjas över eller att se framemot längre, så jaa det är tuffa tider nu. Jag tror bestämt att jag far ut och festar nästa helg, fast ja kanske inte får nån med mej så far jag i alla fall. Kan ju alltid hitta nån random stranger som ja kan bo hos över natten. Det borde ju inte vara så svårt, har ju redan fått ett x-antal erbjudanden om att far hem till nån så.. Skit samma då om man blir våldtagen å dödad, vem skulle bry sig om mig i alla fall?
Nä men nu skall jag sluta vara deprimerande, ja tror inte ens att nån orkar läsa dethär. Men egentligen skriver jag bara här för att få ut mina tankar och känslor. så ja bryr mej int ifall nån läser det..

Kommentarer
Postat av: Azra

JAG SKULLE BRY MIG OM DU FÖRSVANN ELLER BLEV DÖDAD, FÖRBANNE!



DU FÅR ITT TÄNK SÅDE! :( <333333333

2009-11-28 @ 13:53:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Upphovsmakaren till bloggen

Nå ja va deppad, men de börjar kännas bättre nu i alla fall..

2009-11-29 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0