En snabb uppdatering!

Jag skall snart gå och lägga mig, men innan måste jag ju bara få skriva några rader här på min kära blogg :D
Idag har jag konstaterat att jag är totalt värdelös på att slå in presenter, fast det kan ju oxå vara så att jag helt enkelt köper fel sorts presenter, såna som e svåra att paketera in. xD Jag var tvungen att slå in Azras present i två paket, för det gick helt enkelt inte, satt på golvet och funderade riktigt länge. Sedan tog jag latmanslösningen och slog in två paket. :D Jag slog även in ett paket åt min kära pappa som fyller på torsdag, även det paketet var svårt att slå in, men det lyckades jag i alla fall få i ett paket. :D Men det ser ut som att han ska få en knölig potatissäck eller nåt :D
Ja och för er som inte känner mig så brukar mina presenter bestå av massa olika saker, jag plockar ihop mina presenter åt folk, jag nöjer mig inte med en enda sak :D
Nåja, det var allt för detta inlägg
nu ska ja skönhetssova i ca 6 h innan ja måste stiga upp och gå i duschen,
ha de så bra :)

Kommentarer
Postat av: Azra

Men alla gillar dina presenter ändå! Paketeringen är en bisak! ;D

2009-11-18 @ 07:36:33
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

men Alisas present va nog mer påhittig än min ;)

2009-11-19 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0