filmkväll och söndagsmys :D

Nu gott folk så har jag äntligen lagt in bilderna på min dator som jag tog av mig i fredags. Bilderna där jag ser ut som nåt slags kattdjur i ansiktet xD Det skulle föreställa en leopard, men det verkade som att folk i allmänhet inte märkte det ^^


Haha vad jag ser fjantig ut XD Men jag fick i alla fall en hel massa positiva kommentarer om min ansiktsmålning :D och det är väl det som är viktigast. Folk kanske undrar varför jag inte sminkade mig till något mer läskigt, men svaret på den frågan är helt enkelt att jag inte ville vara läskig. Hellre gullig :D

NU skall jag äntligen ladda upp en bild på mina nya älsklingsskor ;)

I so love them ;) Och det är ju inte helt fy skam att man blir 10 cm längre när man har på dem heller, jag har förrästen inte mätt hur höga klackarna är, men jag gissar på ca 10 cm i alla fall. Kan ju mäta imorgon. Faktiskt intressant att veta hur mycket längre man blir :D

Nu till rubriken, kollade på en film ikväll tillsammans med Peter och den hette "miss march" och den handlade om en pojke som legat i koma i 4 år och när han vaknar upptäcker han att hans älskade flickvän blivit en del av playboyhuset. Hans kompis övertalar honom att åka till den årliga playboymansion festen, för att han skall få prata ut med sin "flickvän" och så påbörjar de en galen resa till LA.
Detta var en sjuk film, men om man har rätt humor så passar denna film aldeles utmärkt, måste säga att den kanske var lite väl sjuk på vissa ställen. Men om man känenr för att se en hjärndödfilm men mycket snusk så skall man definitivt se denna film! :D

NU har inte nåt mer intressant att säga för ikväll , så jag tror att jag skall gå och lägga mej. Men om ni hänger kvar så kommer det ett nytt inlägg imorgon och om ni är riktigt ivriga så kanske ni får veta exakt hur höga klackarna på mina skor är ;) ( men jag vet nog att ni inte bryr er om det, men i alla fall)

Ha de gött folket!
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0