Godnatt :D

Ja nu sitter jag här när klockan snart är 12 på kvällen och skriver ett blogginlägg. Intressant liv jag lever? Eller så inte xD Men hur som helst så kände jag för att skriva några rader innan det är läggdags, nog för att den tiden var för länge sen, men vad skall man göra åt att man är en kvällsmänniska då? Ja, det går nog inte att göra något åt det skulle jag tro, men kan skall ju aldrig sluta hoppas ;D Skulle vara bra att plötsligt förvandlas till en morgonmänniska och få storverk uträttat på morgonen istället för på kvällen ;) Men jag kan bara drömma xD

Idag är det en stor dag, jag har nämligen beslutat mig för att jag skall vara en av dem som tar svininfluensa vaccinet, hoppas jag inte får nå allvarliga biverkningar av det bara.. det skulle ju inte vara så kul xD Får se hur länge man kommer att överleva i denna grymma värld med sjukdomar och annat skit?
Man kan ju förstås inte vara paranoid heller, det är ju bara onödigt! Bäst gör jag i att ha goda förhoppningar på framtiden.
Men nu skall jag gå och sova, eller först skall jag läsa lite papper inför modersmålsprovet i morgon. Textkompetens hoppas att det går bra!

Ha de gött allihopa,
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0