höstmörkret anfaller.

Det är synd att det skall bli mörkt så tidigt på kvällen, den enda trösten man har är att det är mysigt med levande ljus. Har faktiskt på ett just nu, bara för stämmningens skull.
Dagens skoldag har inte varit direkt krävande, på modersmål skrev jag på ett tal som skall framföras på onsdag, ganska säker på att det inte blir så bra, men ja tänker i alla stå där framför klassen och tvinga dem att lyssna på mitt tal, de skall inte slippa undan ;)
På matte gick vi igenom nåt nytt räknegrejjs, som är precis likt som det som vi har sysslat med nästan hela denna period :P Och efter det var det film som gällde i 3 lektioner xD och faktiskt fick jag sluta efter det, eftersom kemiläraren skulle iväg nånstans så fick vi vara lediga sista lektionen :D
Men jag har haft otroligt lite att göra sen jag kom hem, på något vis så känns det som att livet har mer mening när man är i skolan, då har man i alla fall nåt att göra och nån att vara med..

Men nu skall ja fortsätta med mina miljontals onlinespel på facebook samt så skall jag sitta och sjunga med till Katy Perry låtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0