Jag vill inte dö :/

Jag hade en konstig dröm inatt. Jag drömde faktiskt att jag hade blivit dömd till dödsstraff. Alltså vi har ju inte ens dödsstraff i Finland. Å det värsta av allt va att de va min mamma å min moster som hade anmält mej, för själv mindes ja inte att ja hade dödat någon. Men ja hade i alla fall kört iväg med min blåa lilla bil och tydligen hade ja mördat nån då för ja hade flytt undan polisen, ja hade även med mej någon som verkade vara min pojkvän som va min medbrottsling, men han fick typ inget straff. Men helt plötsligt då när ja körde min bil så kom mamma å min moster å fångade mig och stuvade in mej i bilen och så sa mamma att hon hade ringt polisen och de hade sagt att ja skulle dömas till döden. så då får vi dit. Och där fick ja reda på att ja skulle stängas in i ett rum och så skulle de spruta frätande ämnen på mig så att jag skulle börja vittra sönder och det enda som skulle lämna kvar av mej skulle vara en pöl på golvet. Hemskt :O
Men ja gick in i dendär skrubben, och det var säkert 200 personer utanför som såg på när ja gick in dit. Och sen då när ja stod där inne så stod plötslig "min pojkvän" där oxå som jag kramade, men sedan kände ja att de sprutade nåt ämne på min rygg och huvud och så kände ja hur huvet började typ smälta eller nåt så ja föll ner på golvet och kände hur de började rinna ut saker ur mitt huvud. Och sen vaknade jag!

Det var faktiskt svårt att somna om efter denna dröm för hela tiden jag blundade så såg ja bara olika scenarior från drömmen i mitt huvud, så ja missade nog en del sömn inatt. Men nåja får väl ta igen det i natt istället.. xD

Men nu skall jag väl gå ut på en promenad och sen skall jag skriva dendär filmanalysen medan ja kommer ihåg nåt alls av filmen :P

Ha de gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0