Lalala..

Lyssnar på musik nu, men jag sjunger inte med, vilket är väldigt konstigt för att vara mej XD Har väl nå fel med hjärnan eller nåt :P
Idag sov jag till klockan 10, och de va ganska skönt att göra det, men det va inte lika skönt att vara tvungen att skriva textkompetens xD Men jag blev i alla fall klar, men det blev nog den sämsta skiten ja nånsin skrivit ;D Skit samma, jag orkar liksom inte bry mig längre, och om ja behöver nåt att trösta mej så kan ja ju kolla på mitt betyg och dendär 10:an ja fick i matte :D Inte för att skryta eller nåt, men ja är bara glad över den xD
Snart måste jag åka till skolan, fast jag inte vill, har liksom mer lust att vara här hemma och dra nåt över huvudet och ligga i min ensamhet och tänka på alla världens problem.. :P
Men jag får i alla fall ha huslig ekonomi idag, matlagning, wiie :) Någon ljuspunkt skall det väl finnas i mitt liv..

Jag strök just på ett lager med läppglans på mina läppar och hoppas att dagen skall bli bättre tack vare det, man kan ju alltid hoppas xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0