Nervös, jag?

Jag är faktiskt en smula nervös över morgondagens tal som jag skall framföra framför klassen. Men vem skulle inte vara nervös för en sådan sak, såklart den modigaste av de modiga kanske klarar det galant. Fast såklart råkar ju jag vara en av de mer nervösa typerna som oroar mej för allt möjligt. Jag blir ju nervös bara inför en fest eller nåt sådant, och folk fattar inte varför jag är nervös. Men om sanningen ska fram så vet ja inte ens själv heller varför jag är nervös inför fester, kanske är det för att det är ett socialt spel här i livet och jag är inte den mest sociala personen om man säger så. Jag är mer dendär sitta tyst i ett hörn och vara lugn typen. Kanske därför jag är nervös inför morgondagen? Men om man försöker ta det med en nypa salt så går det säkert vägen, det är ju bara hela mitt modersmålsvitsord som sabbas ifall jag sabbar mitt tal :P..

Idag fick vi information om svininfluensavaccin, men jag tror inte att jag skall ta det. Det figureras så mycket om alla möjliga biverkningar och om ja nu får dendär himla influensan så måste jag väl få det då, men jag tror i alla fall inte att ja dör av den och det finns ju ett uttryck "what don't kill you, only makes you stronger", Jag tror att ja kör på det uttrycket och fortsätter leva normalt så länge de bara går.

Men nu är det dags för mej att plugga på mitt tal, så ha de gött allihopa därute :)

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0