Nu är det annorlundare xD

Idag är en annan dag, och jag har tänkt genom en hel del saker. Känns fortfarande tungt och konstigt, men ja kommer i alla fall att ta mej genom denhär dagen och förhoppningsvis alla andra dagar oxå, men nu gäller det att ja inte försätter mej i nå mer skit :P För om ja gör det, så då finns de inga garantier för nåt..

Nu gäller det att ja skärper mej, och inte tar några snedsteg, kanske nåt litet får ja ta, men inga såna som jag gjort hittills! Nu skall jag bli en ny Lenita, men ja ska fortsätta att va deppad ett tag till, innan ja rycker mej i kragen och börjar se lättare på livet. Just nu känns de som att det är invecklat att leva, jag skulle bara ha lust att krypa ner i ett stort svart hål och sitta där ett tag.. xD

Nu har jag officiellt gift mej med min telefon, väntar på jobberbjudande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0