Pulsen går upp i högvarv..

Jag känner mig så uppspelt inför denna helg!! Jag menar det kommer bli världens kanonhelg, först imorgon ska de festas å sen drar vi iväg till fontana och lyssnar på Lorentz och M.sakarias. Och sen på lördag blir det New moon på bio, vi har väl haft biljetterna en månad redan :D å sen såklart på kvällen så blir de Ollis ;) Mycket festa denna helg, men det är ett tag sen sist så de ska bli så kul att få umgås me tjejerna :D Och DANSA, jag älskar att dansa!! Det är så härligt att bara stå och svänga på höfterna på dansgolvet ;) Och såklart att sjunga med i låtarna ( om man kan dem då vill säga )
Jag känner mig så rastlös nu, jag kan inte sluta tänka på helgen, tur att jag bara har två lektioner imorron, skulle varit skit annars för ja kommer inte att kunna koncentrera mej på skolarbetet ;D
Just nu vill ja bara skrika av lycka, allt känns så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0