Pyromanen slår till igen!

Japp, sitter i mitt rum, under täcket och runt omkring mig brinner det levande ljus. Känns mysigt, men det skulle varit ännu mysigare om man skulle haft någon här med sig.. Menmen, måste bara vänta och se vad framtiden bär med sig för nåt.
Dethär med ljus fungerar oxå som ett slags stressdämpande medel, nog efter en tung dag i skolan i alla fall XD Har nämligen börjat redan halv 8 idag.. suck jobbigt, ja vill inte göra om det.. men det värsta är att jag kommer att vara tvungen att börja halv 8 igen, för på fredag har vi kemiprov som börjar redan kvart över 7. Hur man kan vara så omänsklig? min hjärna kommer i alla fall inte att fungera den tiden på morgonen xD

Men nu skall jag kolla på parlamentet på youtube, behöver en dos med skratt efter denna dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0