Rolig helg att se fram emot!

Just nu sitter jag här framför min laptop och dricker cappuccino med chokladsmak samt njuter av att bara vara ledig för stunden. Lika bra att man njuter nu för hela denna helg kommer att spenderas med en näsa intryckt i någon skolbok eller med fingrarna susandes på miniräknaren, matteprov har jag alltså då på måndag. Och det krävs ju att räkna en hel del nu i helgen för att få ett bra vitsord samt att plugga in teorin med alla aritmetiska och geometriska talföljder och såklart får vi inte glömma den linjära optimeringen ;) Och de som aldrig har räknat nåt av dehär så fattar säkert inte nånting av vad jag dillar om :D Men det kanske är lika bra?
Ja skall förrästen bli tysk i helgen oxå, för ja har tyskaprov på typ onsdag i nästa vecka, så ja ska läsa på hur man böjer verb samt en massa ord som skall komma med i provet. Men det är tur att vi inte tog upp nån ny grammatik i denna kurs, kanske vi redan har gått genom allt? Det är ju trots allt 7:e tyskakursen. Med tanke på hur mycket tyska jag har läst så skulle man ju kunna tro att jag är jätte bra på det, men det är ja inte ;D Fast ja tycker att ja klarar mej ganska bra, men om jag skall åka till tyskland ensam nån gång så skall jag nog ta med mej en ordbok ;D Synd bara att jag inte vet var den är xD Kanske dags att storstäda snart så att ja hittar den?

Nåja, nu tänker jag sluta babbla för en stund och spela ett x- antal olika onlinespel på facebook ;)
Här är förrästen en gullig bild som ja hittade på internet:


iiih, vill ha en såndär liten gullig hund :D


Hejdå alla ha de gött :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0