En fri själ!

Ja man kan säga att jag är ganska fri nu, eftersom jag har lyckats klara av uppkörningen. NU har jag alltså bilkörkort och jag glädjer mej över det :D Hittills har jag väl inte kört så riktigt mycket, men imorron blir det att åka till vasa ;D Ser fram emot att köra på motorvägen hihi :D och sen så ser ja även framemot att få shoppa, länge sen ja köpte nåt rikigt fint till mej själv, okej kanske inte helt länge sen sist, eftersom ja köpte ett diadem och ett par leggings när jag var i åbo förra helgen xD Men jaa det var inte så stora pengar som slösades där.
Nu borde jag göra tyska läsförståelsen som skall inlämnas på måndag, klok och planerande av mig som jag är så har jag förstås inte ägnat ett enda ögonkast åt uppgiften. Så nu när tiden börjar rinna ut, måste man göra allt i stor hast. Jag fördömer mig själv för att jag inte är bättre på att planera xD Men förstås kan ju inte alla vara perfekta, och jag hör till den delen av människor som inte är det minsta perfekt, snarare tvärtom. Det finns så mycket fel med mej att det nästan är komiskt :D Tur att man inte är som alla andra, för då skulle världen vara allt bra tråkig.
Men nu skall jag skärpa mej i ca ½ timme och aktivera min tyska sida av hjärnan, sen skall jag kolla idol ;)
Jag är ganska säker på att jag kommer att skriva något mer blogginlägg senare ikväll, för det kliar liksom i fingrarna av skrivlust ;D

Byebye for now! :)

Ps. Älskar att sjunga högt i bilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0