En gäst med mej i duschen!

Haha jo det hade jag, en liten nyckelpiga satt på min flaska med hårborttagningskräm, här är en bild om ni inte tror mej :

Okej, nyckelpigan är väldigt suddig, men nog ser man alltid att det är en nyckelpiga ;D
Just nu håller jag på och packar för fullt, men jag har stora dilemman med vad jag skall ha med mej för kläder? Vad har man på sig på en studentsitz? xD Äh, plockar med mej en hel massa kläder och sen väljer jag nåt att ha på mig. Men en stor fråga återstår dock, vad skall jag ha på mig idag? Största delen av denna dag kommer att spenderas i en buss, men i alla fall.
Jag har förresten inte kommit så långt med min packning, hittills har jag tagit fram en väska och sovsäcken och tandborste + tandkräm XD Kanske dags att packa ner allt nu, för jag har inte så himla lång tid på mej att packa nu. Men bara så typiskt mej att packa allt i sista minuten ;)

innan ja avslutar detta inlägg måste jag helt enkelt ladda upp en bild av min söta katt :)

alltid samma min på alla kort ;D


Min favoritlåt för dagen är : If you can afford me- Katy Perry. Anledningen? Man får en sån bitchkick av den låten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0