Ett nattligt inlägg!

I skrivande stund är klockan faktiskt 01:25. Hur har klockan hunnit bli så mycket undrar jag. Hela denna dag har försvunnit till ingenstans och jag har inte fått något större underverk uträttat, förutom att jag tagit sådär 86 egobilder av mig själv och mina nya kläder ;) Min enda förklaring till detta egoistiska beteende är enkel, nämligen är det så att jag är uttråkad och har varit det hela helgen. Och när man har tråkigt får man hitta på annat att göra xD I mitt fall då vara egoistisk ;) Jag kan ju avslöja att efter att ha gått igenom alla skräpbilder som jag tog så beslöt jag att 29 st bilder fick vara kvar på datorn. Måste erkänna att jag är väldigt självkritisk, kanske därför jag tog bort mer än hälften av alla bilder jag tog på mej själv, ni kanske känner igen kommentarer som *usch vilken min jag har*, *herre guud vad jag ser tjock ut*, *blää* Så låter det faktiskt när ja går genom mina bilder, men jag anser mig vara fullständigt normal. Eller ja, normal kan ju diskuteras, hur många tar egentligen närmare 90 bilder på sig själv på en gång? :D
Här kommer några av bilderna i alla fall :)


Diademet med blomman, som jag har i håret, köpte jag idag :D Riktigt stolt över mitt köp ;)
Tröjan/klänningen jag har på mig köpte jag faktiskt idag oxå, men hela syns ju inte. Här kommer en någorlunda bra bild på min tröja/klänning:


Sådärja, man får väl kalla plagget vad man vill, men nog är det lite som en klänning i alla fall.
De svarta leggingsen ni ser på bilden köpte jag idag oxå :D De är svarta och glansiga ( vilket den som är skarpsynt inte kan se på bilden) Gillar dem mycket, Tackar affären VILA för dem och H&M för min tröja/klänning ;)


Min svarta rosett som jag köpte idag då, och den är jag faktiskt oxå stolt över :D Sen blev det en svart trikåtröja
(den som ni ser ärmen av) samt dendär röda/rosa klänningen/tröjan/kalla den vad ni vill ;D Men här är en bättre bild på den :


Hmm, inte riktigt bra pose kanske? Men nåja, ni ser helheten i alla fall och dedär leopardmönstrade leggingsen köpte jag oxå idag, tackar än en gång VILA för dem :D
Och så får ja såklart inte glömma bort en av de viktigaste sakerna jag köpte, nämligen en ny vintermössa :D Och för den som undrar vad för slags mössa som jag köpt så kommer en bild här;


Mössan var ju bara för gullig tyckte jag :D Men det är klart att ni får tycka annorlundare, men ni skall veta att ni får säga vad ni vill om min mössa, men ja kommer ändå tycka om den ;)
Okej nu har jag skrivit ett helt inlägg om mej själv och mina shoppingvaror så nu tänker jag faktiskt gå och sova, men innan det är jag bara tvungen att ladda upp en till bild på mej, bara för att :D


såhär ser man ut när man har posat på ca 90 bilder, haha :D


Godnatt bloggvärlden, ser framemot morgondagen så jag får skriva ännu ett eller två inlägg :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0