feeling hot today ;)

Haha, idag är faktiskt en av mina bättre dagar, känner mej tillfreds med mej själv idag :D Vilket är väldigt ovanligt, men kanske beror det på att vi tränade på gymmet idag ;) Man kan aldrig så noga veta!
Imorgon har vi temadag i skolan, alltså vi som går sista året i gymnasiet, och ja skall stiga upp tidigt för att fixa till mej :D har goda förhoppningar för att fixa till nåt riktigt fult :D Och det är väl det som lite är meningen med det.
Imorgon tar ja en bild av mej när ja e klar och laddar upp den här sen då nån gång när ja skriver nåt inlägg under dagens gång ;D
Nu tror jag faktiskt att jag skall gå och sova, för jag ser så fram emot imorgon, I can't wait to fix me ;D


Idag älskar jag låten "if you can afford me" med Katy Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0