Hej igen, efter en paus på närmare en vecka!

Det har varit fullt upp på sistone så jag har inte bloggat så flitigt.
Men inte kan man gråta över det, för jag skall nämligen försöka att bli aktiv nu igen :D
Jag kan ju berätta vad jag sysslat med då eftersom jag varit så upptagen, jo nämligen i fredags så var det bio med 3 av mina kompisar som gällde, filmen "fame" stod på visningsschemat och den skulle visas klockan 6, halv 6 störtar vi in på hesburger och jag å Alisa köpt hamburgare som vi tog med till bion, eftersom vi inte hade ätit så mycket sen skollunchen. Vi hann nog riktigt bra, men folk glodde lite på oss när vi stod där och käkade hamburgare utanför biosalongerna, Haha, kan faktiskt tänka mej att det såg roligt ut ;)
Efter det åkte vi hem igen, den långa bilfärden hemåt underhöll vi oss med att diskutera hur lördagens shopping/utekväll skulle bli. Samt sjöng med till sångerna på radion :D

Lördag:
Jag körde till Vasa då, med Alisa och Mari i "bagaget" :D Och resan dit gick riktigt bra, trots att ja då inte ens hade haft körkortet i två veckor. Men i Vasa shoppade vi och jag köpte ett par riktigt snygga skor, som jag skall ta en bild på och ladda upp, men det gör ja lite senare ;) Och så köpte jag även en partytopp som ja hade på mig på kvällen!
När klockan blev 10 på kvällen begav vi oss iväg mot Ollis :D Och där inne var det hur kul som helst, jag tillbringade nästan hela kvällen på dansgolvet, så ni kan ju gissa att jag hade ont i fötterna :D Fast man kanske får skylla sig själv när man tar på sig ett splitternytt skopar med höga klackar när man skall dansa? Nåja, vill man vara fin så får man stå ut ;D

Ja det var den helgen det då. Riktigt lyckad! Och då till höjdpunkten på denna vecka, gårdagens blodgivning. Det var väl lite nervöst eftersom det var första gången. Men det kändes bra efteråt, känslan av att göra något för mänskligheten :D Och jag har bestämt att jag skall börja ge blod regelbundet ;)


Men nu är jag hungrig så jag måste avsluta detta inlägg,
ha de bra :)
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0