I am who I am, and you can't change me!

Hejsan världen, nu är det jag Lenita som skriver igen!
Detta är mitt andra inlägg för dagen, eller kanske det heter kvällen nu, och det kommer att underhålla er i ett par minuter kanske ;) Det beror helt på er själva om ni gillar mitt sätt att skriva eller inte :D
Idag blev jag förrästen positivt överraskad när jag fick mitt första nummer av tidningen SOLO ( jag fyllde i en prenumerationslapp för x antal månader sen) och när jag kollade på pärmen så stod det, nummer 11 och november där. Nog för att det bara är mitten på oktober ännu, visste inte ens att de hade novembernumret klart redan :O Men nåja, varje dag skall man ju bli överraskad av nånting ;D
Har ont i halsen, vill inte bli sjuk :/ Jag får inte bli sjuk, för jag skall på blodgivning om mindre än två veckor och man får inte ge blod om man är sjuk för då har man så dåligt blodvärde. Detta är min första gång någonsin och jag vill absolut inte missa det!! Har väntat på denna stund i ända sen ja var typ 15, och nu är jag 18.
Please help me, gör mig frisk ifall ja håller på att bli sjuk!
Längtar tills shopping imorron :D Jag och syrran ska leka galna shoppingtyper och prova de fulaste kläderna vi hittar ;D Det har jag aldrig gjort förr så det kan bli en upplevelse ;)
Men det är nog dags att gå och sova nu, annars orkar jag varken köra bil eller shoppa imorron, och det vore ju för hemskt att missa båda :O

Godnatt på er pussbullar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0