Jag vill inte vara med :/

Jag vill inte vara sjuk, inte kul när de rinner ur ögonen och när ja har huvudvärk :/ Hjälp mej nån och gör mig frisk, det är min högsta önskan nu, för det är så tungt att ha 7 lektioner om dagen och va sjuk samtidigt, imorgon har ja till och med 8 st :P Usch hur ska ja stå ut med det? Hoppas ja känner mej bättre imorron i alla fall..

Men nu kan jag inte vara deppad, det är ju bara tråkigt att läsa om sådant xD Jag kan ju istället berätta att jag var till Alisa en stund ikväll, för vi skulle jobba på ett huslig ekonomiprojekt om Potatis. Hmm.. vi började bra men sedan seglade vår uppmärksamhet iväg mot youtube, musik och skor samt partyoutfits ;D Vi hade riktigt kul och vi lyckades ju i alla fall få ihop ganska många rader skrivna om Potatis, så nu får vi bara hoppas att Alisa har någon röst kvar i morgon så att hon kan säga något om vårt arbete ;) Men om inte så måste ju jag säga allting, hmm läsa från papper :D Men tror inte att detta arbete är så viktigt heller, bara vi har gjorrt det så är väl lärarna nöjda gissar jag! :D

Igår Hade jag och brorsan försenat födelsedagskalas där vår mormor och morfar samt moster och våra två kusiner var inbjudna, det blev mycket skrik och lek när mina kusiner sprang omkring och var helvilda. De ville göra en sak, som de bara orkade göra i 5 minuter och sedan skulle de genast hitta på nåt nytt att göra. Det är fortfarande ganska stökigt här, men det har inte funnits någon tid att städa liksom, men jag å syrran funderar på att vi kanske borde ta och bygga lite med lego nån dag, det börjar ju va ett tag sen man gjorde det sist ;)
Jag gjorde förrästen en superlyckad tårta igår då, alla tyckte så mycket om den att de var tvungna att ta två tårtbitar, men jag fick bara en eftersom jag var upptagen med att leka med mina kusiner XD Nåja, här är en bild på min "supertårta"

Mammas kommentar om min tårta "Jag vet inte vad du ha gjort, men det är din bästa tårta nånsin" :D
Blev ju ganska glad av den kommentaren ;D

Men nu är det dags att säga hejdå för ikväll och vila lite, så jag blir frisk fortare ;)

Ps. Just nu älskar jag denna låt : LoveGame - Lady Gaga

Kommentarer
Postat av: Azra

Kusiner bruk ofta ha för mytchy energi :P

Oh, honde tårton såg god ut :D du kan ju spar lite åt mig? (A)

2009-10-19 @ 21:48:39
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0