ojojoj, vilken helg

Denna helg har varit helt fantastiskt kul, rekomenderar nästa års abin att far på denna åbo-abiexkursion. Super kul har vi haft det och det var mysigt att sova på skolgolv, inklämda ca 20 pers i varje rum, förutom i gymnastiksalen där det var betydligt fler, men där skulle jag dock inte velat sova. xD

Här är min och alisas sovplats ;D

På fredan gjorde vi inte så mycket, men vi var ute en stund på kvällen och sprang omkring i centrum och letade upp var det fanns olika pubar och clubbar å sånt ;D


detta är en berömd banan som alisa köpte under resans gång ;)


Jag och min vän, någon gång mellan björneborg och Åbo ;D

På lördagen var det väckning klockan 8 och 9 skulle vi iväg mot åboakademis samlingspunkt för att lyssna på info om skolan och så, sedan fick vi välja tre inriktningar som vi skulle lyssna mera närmare på, jag valde historia, logopedi och Psykologi. Allt lät rikitgt intressant, men inte kommer jag ändå att börja studera de ämnena.

Denna bild är tagen i skolan, med väntan på att nåt skall hända ;D
som ni ser så syns jag väldigt mycket ;D


Efter det hade vi fritid på oss till ca halv 7, då vi började gå iväg mot gadolinia, stället där studentsitzen skulle hållas, det var riktigt kul där för vi hade blivit utplacerade bredvid massa okänt folk. Okej kanske vissa fick sitta bredvid någon de kände, men oftast var det okänt folk det handlade om. På sitzen sjöng vi och drack och när den var slut var man ganska rund under fötterna ;) Men efter det skulle vi i alla fall på en bar, jag och två av mina kompisar valde en som vi hade en gratisbiljett till, så vi slapp betala inträde. Där inne var det varmt men kul, vi dansade och det var hur roligt som helst, fast jag kanske inte hade världens mest stadiga steg, och särskilt inte med klackaskor på sig xD
Jag var tillbaka på skolan där vi sov, ca klockan halv 2 och ja kände mig nöjd med dagen.
Men när jag vaknade idag mådde jag inte sådär jättebra, haha jaa skumma jag, ja hade ju inte ens druckit överdrivet mycket eller nåt, men jaa sån är jag. Huvudvärk illamående och sviktande matlust har varit en del av min vardag idag, men vad gör det? Så länge man hade kul så är det väl skit samma om man mår dåligt? ;D
Alltså om ni vill veta nåt intressant, så har jag suttit och skrivit hela dethär inlägget med fingervantar på mig, för mina fingrar har varit iskalla hela dagen xD Så bli inte förundrade ifall ni hittar en hel massa stavfel ;D
Nu har jag berättat om hela resan i stora drag, några desto mer detaljer tänker jag inte ta här ;)

Nu skall jag börja avrunda detta inlägg för det blir så långt annars, men en enda sak skall jag säga ännu, och det är att P!nk äger ;D

Kommentarer
Postat av: Alisa

hah hande j*vla bananin va itt ens na god sedan..:P

2009-10-11 @ 17:50:26
Postat av: Anonym

haha nä, ;D

2009-10-12 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0