snart så ;)

Har haft en brinnande lust att skriva ett blogginlägg hela kvällen, men varenda gång jag försökt så har sidan tagit sjukt länge på sig att ladda, så det har inte blivit något inlägg förrän nu xD
Men det blir inget långt inlägg eftersom ja tänkte gå och lägga mej om ett par minuter. Är trött och vet inte varför, eller kanske det är för att klockan är så mycket? ;D
Hur som helst så är det åboresa imorron, men ja skriver mer om den sen när ja kommer hem från skolan :D Klockan 17.00 går bussen i alla fall och då är det bäst att sitta i den bussen, annars missar man resan xD
Hoppas de kommer att bli kul i alla fall.
Klarade inte uppkörningen förrästen, men ja fick en ny tid att köra upp i nästa vecka på onsdag, denna gång skall jag banne mej klara det så ja får börja känna mej fri att ta mig överallt!! :D
Nu har jag inte så mycket mer att säga än godnatt ;)
skriver ett kort inlägg imorgon före resan oxå, så den som vill veta mer får läsa mitt inlägg imorron :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0