Wiie :D

Mamma sa idag att jag så småningom får testa köra qasquai, bara jag blir en bättre chaufför först. :D
Så nu måste jag ut och runna på vägarna så att jag lär mej att köra bil ordentligt, ser framemot den stora dagen när jag får sätta mej bakom ratten på mammas och pappas "ögonsten" :D
Shoppingen idag var helt okej, hittade en del saker faktiskt, men ja skriver mer senare om vad jag hittade där och kanske laddar upp nå bilder, för nu skall jag gå ut på promenad, tror ja måste skippa joggingturen eftersom jag har ont i halsen :/

Här är förresten en egobild på mej som jag tog idag medan jag provade kläder :D

( Dendär svarta rosetten som jag har i håret köpte jag idag :D )

Tjingeling så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0