Då var festen slut.

Haha ja nu har mina kompisar åkt hem och jag lämnade ensam kvar. Men kul var det, fast vi drack inte så mycket så det blev inte direkt nån vild kväll om man säger så ;) Men man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol oxå, men det är klart att man vill festa lite när det i alla fall är ens 18 års fest. Nog för att jag inte fyller förrän söndag, men i alla fall passade det bäst med festen idag! Synd att Mia inte kunde komma, skulle varit roligt att träffa henne, men tyvärr var det hennes arma huvud som satte foten i marken.
På min fest har vi avnjutit små pajer fyllda me skinka, kyckling och lax ( som vi köpte i affären och tillagade i ugnen ) och till efterrätt blev det almondy dajmpaj :D Mums säger jag, till maten bjöd jag på varsin koskenkorva shot åt mina vänner, roliga grimaser gjorde vi för det var ganska starkt xD. Vi har även mumsat i oss godis, 3 sorters chips, kakor, maränger och salta kex samt vindruvor, ja och inte att glömma en smärre mängd alkohol. Jag känner mig inte ens påverkad så inte har jag druckit för mycket då i alla fall.
Vi kollade på en film med Renee Zellweger som hette "New in town" och den lockade till några goda skratt. Jag tycker om henne som skådespelare, hon spelar såna roller som ja tycker om. T.ex. Bridget Jones, :D

Men nu skall jag avsluta detta inlägg och ta och göra nåt annat ett tag och sedan skall jag gå och lägga mej :)

Byebye internetvärlden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0