Hej hopp sockertopp xD

Imorgon är det den stora dagen, min 18 års dag :D Jag ser fram emot att bli 18 dels för att få körkort och dels för att ja kan köpa alkohol åt mig själv om ja skulle känna för att dricka det nån gång. Inte kommer jag börja festa nå oftare fast jag fyller 18, men de få gånger ja festar kan jag i alla fall köp ut åt mig själv då xD
Min dag idag har inte varit särskilt effektiv, så därför tänker jag nu öva på körkortet och efter det skall jag ta en promenad. Men efter det vet jag int, säkert kommer jag att nörda en stund på farmville samt läsa i min bok.
Jag har nu gjort läxorna idag så att ja inte behöver göra dem imorron, smart va? :D


Dags att gå, om ja orkar så kanske jag uppdaterar lite senare med nåt smaskigt inlägg, fast det beror ju på om jag har nåt smaskigt att berätta då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0