HejHej allihopa! :)

Jahapp då var första dagen med studentskrivning över, jag skall inte säga hur det gick, det får vi se sen. Men ja tippar på att ja har hälften rätt i hörförståelsen :P sen får vi se vad det egentliga resultatet blir då, men hur det än går är jag nöjd bara jag klarar det! Imorgon är det engelska hörförståelse. Jag hoppas på att det skall gå bra och handla om nån text som är lätt att förstå och inte nåt invecklat som har typ med politik att göra eller så.. Då sitter man allt i smeten xD
Idag har min dag inte varit så intressant, har pluggat historia och varit allmänt osocial. Men har nog hunnit att käfta en del med min syster om vilka ämnen som är viktiga och mindre viktiga i skolan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0