Nu börjar det

Japp, nu har jag bestämt mig för att bli en aktiv bloggerska igen! Och det är ju tur att jag skall börja dela med mig av mina innersta tankar igen för jag är säker på att ni har saknat mig där ute! ;D Haha nu skall jag väl inte bli för självgod, för det är inte kul att läsa bloggar som handlar om personer som tror att de är bäst, störst och vackrast! Jag är ganska säker på att det är fler än jag därute som tycker samma sak.
Vad är nytt i mitt liv nudå? Jo jag har färgat håret så sent som igår, här är en puckad bild på mej, kan ju tillägga att jag tog 25 bilder på mig själv och jag såg inte normal ut på någon av bilderna xD



Inte för att jag kan säga att jag ser mer normal ut på denna bild än någon annan, men jaaa ni vet ju hur självkritisk man är och man nöjer sig nästan aldrig med någon bild på sig själv. Jag för min del kan ta 50 bilder av mig själv och kanske va nöjd me 2 av de bilderna. Så för att få ihop ett passligt gäng med bilder så kan det ju ta ganska länge. När jag tänker efter så vet jag ingen som är lika kritiskt inställd till sig själv som jag är, vad det beror på vet jag inte. Men vi har ju läst i psykologi om hur viktig självbilden och självkänslan är för hur man upplever sig själv. Fast hur mycket det stämmer i mitt fall tänker jag inte skriva långa meningar om här!

Idag fick jag reda på studentresultatet i finska, det kan ju ändras ännu, men i alla fall kommer jag få ett C, ca 15-20 poäng från ett M, så det känns lite snopet. Det var den ena av skrivuppgifterna som gick dåligt, har aldrig någonsin fått så låga poäng på en skrivuppgift :P Har inte frågat ännu vad jag fick i Engelska eller Historia, det tar som lite emot att fråga, för jag vill ju ha bra men de känns som att det kanske inte gick så bra då i alla fall. Men jag måste väl skärpa mig och våga fråga i skolan imorron vad jag riktigt fick. Ihh.. hur skall jag våga?

Snart fyller jag :D På söndag den 27.9 är min 18 års dag *jippii* äntligen blir man myndig och redo att åka ut och festa på krog och dylika ställen ;) Och redan på måndag får jag skriva körkortet *hoppas jag klarar det* och i morgon är det min födelsedagsfest för de närmaste tjejkompisarna! men den kan jag skriva mer om i morgon, för nu kommer snart Peter hit och då skall vi gå till affären och köpa ingredienser till kvällens måltid, nämligen tortillas ;)


Byebye så länge och sköt om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0